1242137894_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 Olen ollut tosi paljon töissä ja treeneissä. Väliajoilla olen tapaillut mahtavia tyyppejä pitkin kevättä. Tässä muutamia paloja kohtaamisista:

Soili: Soilihan on ollut mun fanittaja jo pitkään ja on blogin uskollinen seuraaja... Soili (ja Jouko) kävi tossa taannoin meillä töissä ja oli tosi kiva tavata! Ehkä kesällä nähdään saaressa. Eikä mitään ehkä vaan toivon että tavataan. Ja mieluusti monta kertaa!

Saga: Saga antoi minulle tavella piirustuksen ja jokunen viikko sitten kävi meillä. Saga haaveilee saavansa oman lagoton ja minä yritän olla mallikelpoinen rotumme edustaja.

Hugo: Hugon luokse mentiin Vappuna karavaanaamaan ja kaveeraamaan.  Myös Luru oli meidän karavaanarissa mukana ja Puli tuli omallaan. Me vähän kilvan piiritettiin Luru-tyttöstä ja pistettiin ranttaliksi ja hoidettiin myös nurmikon ilmastointi, samalla myös pohjamudat saivat hapetusta. Komeita monttuja ja jarrutusjälkiä meidän crossirradalla ent. Hannan puutarha.

Sara, Rilla, Siska: Yhtenä iltana me käytiin työkeikalla ja paluu matkalla poikettiin Krissen luokse Sammattiin. Mun sisko Sara oli just niin söpö kuin mä muistinkin pikkusiskoni olevan. Siska oli samainen blondi kuin aiemminkin ja sen kanssahan me ollaan vähän niinku joukkueessa muutenkin. Rilla mamma antoi mun kuulla kunniani heti tuulikaapissa, vaikka mä just vasta olin tulossa kylään. Kyllä sekin leppyi kun näytin että osaan loikoilla ihan hyvin niidenkin sohvan kaiteella ja olen muutenkin ihan hyvä poika.

Te muut joita en nyt maininnut, älköön olko huolissanne, palaan taas asiaan!