1146045.jpg

Moikka! Arvaan, että olette käyneet katsomassa jo monta kertaa mitä minulle kuuluu... No, meidän tietokone on ollut poissa pelistä venekaupan muuton vuoksi ja sitten Millalla on muka ollut liian kiire, jotain töitä tehtävänä. Satu oli kirjoittanut tänne kommentin, että "tulee pentu kuume". Niin, mä olen siis tosi ihana. Ja mua saa tulla kattomaan jos ehtii jaksaa ja haluaa. Milla mielellään antaa mun tavata myös tuttuja koiria, eli nähdäänhän?!

Siis mä olen oppinut vaikka ja mitä, niinku kiipeämään sohvalle, jos oikein kovasti tahdon niin onnistun siinä. Minusta tulee isona kunnon sohvakoira. Kun taas Milla on päässyt perille suihkupullon saloihin, minua se taas ihmetyttää ja ihan jopa unohdan mitä olinkaan puuhaamassa.

Sitten olen tavannut Pulin, se on tamperelais-ranskalainen buldoggi. Se tulee meille muuten jouluna pariksi viikoksi -kyllä meillä sitten on tosi kivaa! Pistetään niin hulinaksi, ettette vielä edes usko :) Sukulaispojan, Enzon, kanssa nutattiin niin, että minulla on haava korvassa. Mutta ei se mitään; sillä on nivusissa! Siis piste mulle! Eikä siinä vielä kaikki: myös joulupukki kävi lauantaisissa pikkujouluissa, ihmettelen vaan, että miksi se sai laittaa vessapaperia naaman ympäri ja minä en saa, oli kuulemma parta... Kutsukoon ihmiset miksi haluavat, yritän huomenna taas.

Vaikka Millalla oli ihan hirmukiire tänäänkin, se vei minut metsään iltapäivällä. Tuo komea vauhtikuvakin on sieltä. Varsinkin mäkikiipeily on kivaa!

Niin joo, mä painoin sunnuntaina tasan 5 kiloa. Joulun jälkeen varmaan paljon enemmän... Tosin eilen kevennettiin: Leikkasivat mun kynnet.

No mut kaverit, palataan taas!