Moi kaikki!

Kiva, ettette ole kadonneet vaan jaksatte siellä odotella kuulumisiani...

Ei viime, eikä edellisenä mutta sitä edellisenä viikonloppuna Krisse, Jutta ja Sara sekä Siska kävi kylässä. Myös Hanna ja ruskeat olivat meitä moikkaamassa. Tässä muutama Krissen ottama kuva.

1947960.jpg

Mä olen se jolla on uusi vaaleansininen pyhäpanta. Tuo toinen blondi on Siska-sisko.

1947969.jpg

1947974.jpg

Vasemmalla olen minä, keskellä on Sara ja oikealla Siska. Mä olen ollu Millan kotiparturissa ja tytöt tuli Provoon näyttelystä suoraan kuvaan. Aika epäreilua.

Edellisenä viikonloppuna me oltiin Ukon ja Mammutin, Tonyn ja Millan kanssa Lahdessa. Siellä oli Caravannäyttely. Siellä sattui kaikkea kivaa: Lauantaina siellä oli semmoiset suihkuruisku huilut järvessä pimeällä. Vitsit olisin halunnut esiintyä kanssa (Lue: uida siellä lammikossa).

1947984.jpg

Mä tykkään caravanautoista. Varsinkin isoista. Jos ette tunnistaneet niin mä olen siinä etualalla. Mä luulen, että tää caravannäyttely juttu on Se mun oma näyttelyjuttuni. Siellä oli myös Hevi-koira. Sen äippä on laulaja Ari Koivusen mummi. Me rokkipojat hengattiin yhdessä. Se tosin ei ollu caravanmatkalla vaan päivittäisellä aamulenkillään...

No sitten viime viikonloppu ei ollutkaan niin mukava, vaikka käytiin veneellä mökilläkin. (kuva tulee joku pv). Mä jouduin mennä lääkäriin kun oli niiiin huono olo. Milla jopa yhtenä yönä soitti Sipoon kunnan eläinlääkäriin. Sitten me mentiin sunnuntaiaamuna Herttaan. Me tykättiin muuten siitä paikasta ja varsinkin Hanna-lääkäristä. Musta otettiin verinäyte, rönkken kuvia massusta, pistettiin hevosruutalla antibioottia ja pahoinvoinninesto lääkettä... Huh mikä rumba. Mun mahasta ei löytynyt mitään hanskoja, sukkia eikä nallen korvia eikä Millan pyjäman kappaleita vaan diagnoosi oli suolistotulehdus. Sillä tiellä nyt ollaan, on aikaa kirjoitellakin kun ei päästy treeneihin (ollaan muuten käyty paljon ja mainittakoon, että kettiksen tikapuuosuuus on mun uus lempilaji)... Olen saikussa tämän viikon. Milla toivoo, että sekin voisi olla. Oltaisiin yhdessä kotona rauhassa. Niin mä olin laihtunu jotain kilon ja punnari näytti 13,9 kg... On joskus ollu komeammatkin luvut. On tässä hyviäkin puolia, pääsen aina ulos kun menen lähellekin ovea, kaikki paijjaa ja saan tuttipullosta lihalientä. Ja Milla on pessyt lattiat ja seinät, on siis mukavan siisti koti, toivottavasti pysyykin.

Toivottavasti te voitte hyvin! Menen nyt nukkumaan. Yätä!