Minä kävin ekan kerran ikinä Hyvinkään koirakylpylässä. Mukana oli myös Vito-pappa ja Jappe-veli. Vitsit meillä oli kivaa. Katso vaikka!

Vito-Pappa on tuo jolla on frisbee ja mä tämä jolla on luu

Ensin harjoittelin liivit päällä, jotta opin kulkemaan ramppeja pitkin. Sitten se ohjaaja sanoi, että olen ottanut altaan haltuun reippaasti ja hyvin ja saan ottaa liivit pois. Sitten vaan molskis ja polskis! Vedin koko puoli tuntia ihan täysiä.

Tämä jolla on frisbee on Jappe

Minä jolla on pallo olen Remu. Pallon sain Vitolta ja Jappelta joululahjaksi ja olen sen nyt taas löytänyt ja se on suuri aarteeni, varsinkin täytettynä. Varsinkin Hannan, Mion, Jassin ja Baian antamat kalakikkareet on sen sisällä tosi nannaa. Kohta ne on loppu...

Tämä jolla on liivit on taas sitten Toto ja se jolla on pipo on Heli. Ne oli meidän kanssa hakuilemassa sunnuntaina. Toto suoritti esine-etsintää koska Hanna Silmänisku hukkasi sen purkin auton alle.

Tämmöistä nastaa oli tänä viikonloppuna. Kesän uimareissuja ja uusia kylpylähetkiä odotellen.