Aika menee niin nopeeta. Viikonloppuna olin lauantaina Sammatissa Nambervanin O-pentueen tapaamisessa. Siellä me kaikki sisarukset rokattiin... Tästä kohta lisää. Sunnuntaina olin hakutreeneissä ja niin kerrassaan hieno poika, oikea etsijäpoika! Niin ja perjantaina olin Enzon kanssa töissä ja illalla tuli Tamperelaisranskalainen meille yökylään.Ja keskiviikkona olin Ossi-veljeä moikkaamassa. Keskiviikkoa ennen oli tiistai ja tottispäivä: Olin vähän väsynyt ja treeneissä en oikein jaksanut keskittyä...

1245792.jpg

Tässä me kaikki ollaan. Melkoisen suloinen poppoo. Ylhäällä vas Sara ja Veeti. Alhaalla vas loistan minä ja vieressä Ossi. Oli pikkuisen hommaa, jotta saatiin tämä kuva otettua.

1245808.jpg

Tässä tervehdin Eetua. Eetu on isopoika jo, mutta pääsi mukaan pentuetapaamiseenOssin siivellä kun se asuu niillä.

1245812.jpg

Ossin kanssa ziikaillaan menoa ja meininkiä. Mehän tunnettiin jo toisemme hyvin, oltiinhan tavattu juuri samalla viikolla keskiviikkona Sipoossa kun otettiin pikku iltahipat.

1245827.jpg

Kyllä ei olis parempaa säätä voinu toivoa. Mahtava auringonpaiste kruunasi meidän tapaamisen.

1245848.jpg

Sitten lopuksi meitä kuvattiin. Aika outo homma, kun Krissen luona namia tulisi seisomisesta ja tähän asti sitä on herunut istumisesta... Tein niinkuin osasin ;)

Tosi kivan lauantaipäivän jälkeen nukuin hyvin illan ja yön ja sunnuntai aamulla olin valmis taas tositoimiin. Luvassa oli näet hakua. Voi video, että olin niin hyvä siinä puuhassa. Heli oli valmistellut minulle "radan" huolella. Ensin pari tyyppiä nappasin makkararingistä ja sitten pääsin jatkamaan. Minun oli tarkoitus harjoitella tuuli-ilmaisua, mutta minä tein tuuli ilmaisua! Voi, ne olivat niin ylpeitä minusta. Loppujen lopuksi minut palkittiin purkillisella seessaria -Kyllä hommien teko kannatti!

Nyt menen nukkumaan, jotta jaksan huomenna tottiksessa paremmin kuin viimeksi! Heippa!

ps. jos veljet ja sisko luette tätä, niin oli tosi kiva nähdä teitä ja teidän porukoita!