Eilen Läskäri oli meillä yökylässä. Se on kyllä tosi kova ääninen kun se nukkuu, vaikka se nukkui kahden suljetun oven takana. Mutta kyllä mä kestän, nimittäin kun se on tonteilla tapahtuu kaikkea kivaa; Päivällä käytiin Koirametsässä juoksemassa ja peuhaamassa. Siellä meillä oli mukana myös SE kamera. Ehkä huomenna saatte täällä nähdä kuviakin, riippuu kuinka kiirus Millalla on töissä...

Tänään oli taas hakutreenit. No, mähän niille sitten kepposen keksin ja en kelpuuttanut nakkeja palkaksi... Niinpä sain kaikkien taskunameja -kiitokset vaan vielä niistä. Muuten meni ihan totutun kaavan mukaan: nakkirinkiä (yäk en syä), sitten tuuli-ilmaisuja ja sitten päälle parit pistot. Mun mielestä mä pärjäsin aika hyvin, jos sitä nakinsyöntiä ei lasketa. Lopuksi en meinannut voida vastustaa kiusausta mennä vuoroaan odottavan Vito-papan luo, niinpä Heli ja Hanna joutuivat murahtamaan mulle. Treenien jälkeen me vähän rymisteltiin poikien, Mio ja Ludo, kanssa. Nyt illalla mä just ja just jaksoin raahautua sohvalta tänne koneelle... Son moro!

PS. tänään mulla oli oikein isojen hakuliivit ja luovuin Heliltä lainaamastani piuhasta ja siirryn ensi kerralla pätkään.

PPS. Painan 11,7 kg