2059946.jpg

Mä en ole oikein ehtinyt kirjoittaa kun olen taas treenannut niin paljon ja puuhannut muutenkin kaikkee siistii. Esim. Ukolla on ollu putkimies lähes aina kun olen ollut siellä. Me sen putkarin kanssa on tehty remppaa. Se on semmoista, että me molemmat möngitään siellä työmaalla peput pystyssä ja tungetaan samaan kohtaan yhdessä. Mä olen kuulemma aika innokas siinäkin työssä. Jos joskus etsin uusia hommia saatan ruveta putkiRempaksi. Tähän putkiRemppaan liittyy myös kaivuu hommat Mummelin talolla, sitähän mä olen aina väliajoin tehnyt muutenkin -easya!

Sunnuntaina meillä oli Kolmoslagottojen treenit. Oli kiva kun melkein kaikki oli paikalla -monia en ollu löytänyt puskista pitkiin aikoihin. Milla toivoi että mä saisin enemmän kuin 4 maalimiestä ja niin sain! En tiedä montako (7?) niitä oli mutta kaikki löysin, en pelännyt yhtään vaikka oli jo pimeä kun minun vuoroni tuli. Muistin myös haukkua ne kaikki -mitäs olivat menneet hukkaan!?

Eilen olin raunioilla. Sielläkin on ympäristö vähän käymistilassa ja muuttuu kokoajan. Jotku palomiehet kuulemma muuttaa sinne. Ei siinä mitään, minustakin se on kiva paikka. Tosin ne palomiehet ei tajua, ettei meillä koirilla ole turvakenkiä vaan kylvävät lasia ympäriinsä. Siellä oli vanha HEPeKon mökki tyhjänä ja niinpä käytimme tilaisuuden hyväksi ja olimme siellä rakennusetsintää. Vitsit oli jännää! Mä olin reipas ja luulin maalimiehen olevan seinässä. Sitten ikkunassa. Sitten pöydällä -se pöytä oli varmaan eniten oikein koska hajut menee ylöspäin. Loppujen lopuksi se maalimies (ja mun nappulat) löyty kaapista! Aattele, se oli tunkenu ittensä jauhokaappiin ja toivoi että joku löytäisi. Onneksi löydettiin ja se pääsi ulos sieltä ihan kohtuuhapessa. Semmoisessa talossa oli jännä etsiä. Ja voit kuvitella, että kuljetuskontti ja semmoinen rakennettu koppipiilo oli ihan helppoja sen jälkeen. Tänään väsyttää melkein yhtämakeasti kuin maanantainakin.

Tänään on laitettu Zottiksellekin kynttilä omenapuun alle. Mä en oikein tajuu miten on sen 1 v päivä ja miksi me vietiin Ukon ja Mammutin kanssa kynttilöitä myös tuonne ison tien varteen, eihän sinne saa mennä edes muutoin...