On tapahtunut taas niin vauhdilla. Milla ja Tony oli lomalla Dubaissa ja minä Mammutilla ja Ukolla hoidossa. Arvata voitte, että siellä pystyin ronklaamaan ruoasta, istua sohvan parhaalla paikalla (sillä josta ne näkis telkkarin parhaiten) ja herättää koko huushollin pissulle aamuyöstä. Nyt on taas arki alkanut. Tiistaina oltiin tottiksessa ja luulenpa että sanonta loma tekee hyvää, oli todellakin tehnyt hyvää kun Milla ei yhtään seonnut käskyissään ja minä osasin toimia kuin olisin harjoitellut joka päivä!

Eilen käytiin Tampereella Pulia moikkaamassa. Ja tänään aamulla minulle tapahtui jotain hirvittävänkamalanjärkyttävää: Milla laittoi korvanpuhdistusainetta! Pelästyin vallan kamalasti moista hommaa ja olen ollut koko päivän nyt vähän säikky -tiedä koska se laittaa sitä tähmää mun toiseen korvaan. Syytä olla varuillaan!

Tässä näette muutaman kuvan meidän sunnuntaisesta mätsäri keikasta. Siellä oli myös Läskäri, Mio ja Aatu. Meillä meni kaikilla hyvin ja Milla luulee, että jos mä olisin osannut seistä (istumisen sijasta) olisi voinut mennä vielä paremmin. Mun mielestä mä istuin ihan tosi hienosti, jopa sivulla.

1373685.jpg

Me odotettiin vuoroa

1373686.jpg

Menin kumpparinkin syliin odottamaan vuoroani. Mio jouti väistää vähän sivummalle.

1373693.jpg

Sit mä odotin vuoroani Prisman parkkihallin lattialla... Arvatkaa miten kaikki lika tarttui mahaan ja tassuihin.

1373698.jpg

Enzo miniaikuisten kehässä.

1373705.jpg

Meikäpoika seisoi sittenkin! Ja olin Erinomainen kokonaisuus!