Moikka!

Ihanat hankikantoiset! Tosin tämä kuva on otettu jo helmikuussa, jolloin oli ihanan pehmeää. Minulle kuuluu muuten oikein hyvää, mutta nenäpunkki on vaivannut. Käytiin viime viikolla lääkärissäkin oikein. Mä painoin 14,3 kg.

No kun mulla on se punkki ajatteli Milla, että mun hajuaisti on huonompi ja kun meillä oli treenit sunnuntaina se teetti mulla makkararinkiä. Milla yritti ajatella, että saisin kuitenkin tehdä jotain kivaa. No, mä oon kyl sen verran isopoika jo, etten sitten muistanu enää mitään makkararinki juttuja. Niinpä meillä oli kyllä hauskaa, mutta se oli semmoinen lennostalähetysrinki sitten ja samalla ihan itse tein ilmaisuharjoituksia vaikkei niitä pyydetty. Pääasia, että sain palkkaa ja olin nätisti. Vähän ihmettelin miksen saa nähdä Lurua ja muita kavereita.

Nyt punkkitilanne on jo parempi ja menen tänään Porvooseen tottikseen.