Eilen oltiin Pulin kanssa koirametsässä. Siinä oli hämeen poika ihmeissään, että miten onkin hieno paikka koirille annettu. Se jopa unohti, että se palelee nollakelilläkin. Mun mielestä sillä pitäis olla vähän kiharammat karvat.

Tää on joku Millan taide kuva. Ei liity minuun mitenkään.

 
Mutta tässä olen minä itse.

Mä olin muuten eilen Porvoon mummin, Vito-papan ja Jappen kanssa uusissa tottis treeneissä Porvoossa. Me ei oltu suunniteltu oikein etukäteen mitä me siellä tehtiin, kun paikka oli uusi. No, se oli hieno paikka ja ensi viikolla meillä on komeet suunnitelmat valmiina. Siellä oli peilikin, mä pystyin kyttäämään mitä Milla tekee. Vai miten se meni.


Hyvä kuva Pulista. Se jopa meni itse tonne kauas kalliolle...


...meninhän mä sitten perässä

  
Tästä vauhti kuvasta tuli mieleen kertoa, että me on taas loman jälkeen treenailtu hakua. Viikonloppuna oltiin Landbon metsässä kolmoslagottojen kanssa. Se kohta sitä metsää oli ihan uutta minulle, muttei se mitään haitannu. Vähän uusi maalimies Virve epäilytti, enkä sitten tohtinut vieraalle haukkuakaan. Mä meen nykyisin tosin hyvin ja suoraan jo n. 40 m matkan. Nyt me opetellaan menemään viiteenkymppiin seuraavaksi. Sitä haukkua pitää treenata kanssa. Sitä ei kuulemma voi kuitenkaan harjoitella töissä, tylyä. Tänään mä oonkin sitten ollu ihan rentoa poikaa, on ollu sen verran viihdykettä pyhien aikana, että maltoin töissä jopa nukkua alakerrassa monta tuntia asiakaspalvelupisteessä. Se se vasta vaatii pokkaa!

Joku atk-nörtti on muuttanut tämän blogin tekosivuja ja on laittanut ne semmoisiksi, ettei varmaan itsekään osaa käyttää... On hankalaa saada kuvat ja tekstit jotenki jäjjestykseen, mutta pää asia on, että näette minut ja saatte selostuksesta jotain selvää ;)

Laitan vielä tähän loppuun yhden kuvan eiliseltä. Minusta se on aika hyvä kuva minusta.

 
Lystikästä 09:iä kaikille!