1632115.jpg
...No joo, näin tää jatkuu. Tänne tuli sit kolme pentua, tai "lapsiksi" kai ne niitä kuttuu. Ne kaikki tietysti tykkäs meitsist ihan älyttömästi ja mä pusin niitä silleen hillitysti vaikka toi Luru kyllä riehu ihan kybällä.Se yks niistä oli kyllä niin iso et mä epäilen et se on sekarotuinen vaikka en kehtaa tietenkään sitä sanoo ääneen. Ja sitten niiden isäntä Jussikin tuli ja ihmetteli että onpa pojalla komee haukkuääni. No joo, täytyhän mun vähä esitellä...No se kissa sit tuli takas ja mun mielestä se on kyllä TOSI EPÄILYTTÄVÄ TYYPPI, joten mä vähän murisin ja haukuin lisää. Ja Kirsi sano että ei saa koska SE ASUU HEILLÄ! Siis haloo, eiks ne nyt yhtään tajuu - se kattookin sen näkösesti että murisuttaa väkisinkin!
 
Sit tänne tuli tosi kiva tyyppi Pirjetta, joka on nähny mun isoveljen Zoton. Se kehu et mä oon tosi siisti otus ja kyllähän mä sen tiedän. No, me otettiin vähän iltapalaa - mä vedin maksastruudelit ja Luru jeesas papanoissa. Sit nää rupee opettaan mulle jotain TAPOJA: niin kuin kuka ja missä koskaan on kuullu ettei koiranpoika saa ottaa vapaana uivaa lohivoileipää pöydältä?! Mä oon vähän järkyttyny tosta vaikka Luru yrittää lepytellä että on ne muuten ihan okei. No joo, antaa olla...
 
Lähettiin saattaan sitä Pirjettaa kotiin ja tavattiin monta uutta tyyppii. Kirsi rupes kutsuun mua ujoks piimäks ja maalaispojaks ja sibbolandeboendeks, kun mua ihan OIKEESTI jänskätti nää citykoirat! Ihan kivojahan ne oli ja Lurun kanssa ne oli tosi khyvii kavereita mut ku...
 
Siellä Pirjetan pihalla mua odotti järkytys: niillä on KOLME (siis 3) kissaa. Siis ihan oikeesti, eiks näillä ihmisillä oo mitään itsesuojeluvaistoo, mä en sais nukuttuu silmän täyttäkään saman katon alla moisten kanssa! Kotimatkalla muuten painittiin Lurun kaa, Luru esitteli mulle piisamin pesän kun Kirsi uskals vihdoin päästää mut hihnasta irti. Sit mä olinkin mustavalkoinen lagotto kunnes Maija pesi mut ja Lurun. Mä en tosin ymmärrä miks Luru ei tykkää pesemisestä jos se kerran on vesikoira?! Ja lattian kuivaaminen sillä kaapimella oli kivaa, ja pyyhkeen kanssa tappelu. Mut nyt mun täytyy ettii täältä joku paikka missä nukkua. Ottaskohan toi Maija mut samaan huoneeseen...
 
Hyvää yötä,
Remu, avustajana Kirsi