Moikka!

Minä olen jo han hyvin parantunut. Kiitos kaikille välittämisestä! Niinpä me lähdettiin muna-ajelulle (nimi on sinänsä vähän tyhmä, mutta liittyy kuulemma vapaapäiviin)  Karavaanarilla Naantaliin. Siellä oli myös Mammutti, Ukko, Mika, Pia ja Puli. Meillä oli tosi kivaa! Sääkeli oli hyvä, ihan lämmin. Mun mielestä siellä oli tarpeeksi lämmin uimiseenkin, mutta minua ei laskettu kuin kahlaamaan. Niuhoa porukkaa Kieli ulkona. Millalta paloi korva. Lauantaina oli siis jopa jotain kolmetoista astetta varjossa ja arvatenkin auringossa oli oikein leppoisaa ottaa pikku tirsat.

Mua vähän ihmetytti lenkkeilijät ja vähän piti röyhistellä niille. Moisia hiippareita! Yks päivä me oltiin terassilla (huomenna yritän laittaa kuvia) ja paluu matkalla Pulilta loppui voimat. Ihmekö tuo kun meidän leiri oli Kuparivuorella. Hirvee mäki ylös sinne. Kaupunkiin päin meni oikein keposeen.

Puli ja niiden porukka lähti eilen jo kotiin, mutta me oltiin vielä yksi yö pidempään. Mä sain nukkua Ukon ja Mammutin karavaanarissa.

Onneksi saan nyt nukkua kotona ensi yönä. Olen ihan väsynyt. Väsynyt mutta niin onnellinen ja täynnä grilliherkuja. Massun vieressä on hyvä kölliä ja odottaa huomenna alkavia HEPeKon tottis treenejä.

ps. Me ostettiin myös jätskiä kerran. Vaan kerran.