Heippa!

Olen touhunnut kaikkea kivaa taas. Lauantaina Läskäri oli mun kanssa töissä ja sitten kävin antamassa verinäytteen lagottojen geenitutkimukseen. Samalla reissulla näin Saran, Pepin ja Krissen sekä ekaa kertaa Otto-veljeni joka on myös Japen veli. Otto on enemmän Japen veli. Ja kun päästiin tähän veljesosastolle, niin olin maanantaina Ossi-veljeä moikkaamassa Landbossa ja me pistettiin vähän sammalta turkkeihin! Ei ollut siistiä puuhaa se, mutta niin mukavaa!

Tiistaina olin tottiksessa ja siellä teemana oli luoksetulo. Me ollaan sitä jo vähän harjoiteltu kotona niinku oikeaa paikkaa ja semmoista, joten jatketaan treenaamista vaan. Mutta sitten: Voitin itseni ja menin ketteryystelineitä: Putkea, siltaa ja keinua. Se putki oli ihan äly hauska, nyt kun olen siihen ajatukseen viikon verran totuttautunut! Heli jelppasi ja sitten mentiin eestaas.

Tänään olin raunioilla tokaa kertaa. Sinne oli piilotettu 4 maalimiestä ja olisin saanut tehdä enemmänkin mutta Milla päätti että se neljäs meni niin komeesti että me lopetettiin sitten. Just kun oli kivaa ja mä hiffasin homman. Sitä paitsi siellä oli palkaksi Naturalmenuita ja ihan otin yhdeltä tyypiltä ne purkista vaikka se kädestä niitä (yksi kerrallaan!!) tarjosikin. Nyt menen nukkumaan.

Ai niin kuva vielä. Se on yllätys yllätys otettu Sammatin reissulla -sitä materiaalia piisaa kyllä jatkossakin!

1557728.jpg

Ainiin vielä yks juttu: Sunnuntaina Milla ja Ena olivat maalimiehinä semmoisessa tärkeässä kokeessa (PK-hakua ja IPOR). Ne koirat olivat kuulemma huipputaitavia ja Milla aikoo opettaa minulle ne systeemit kanssa. Siihen menee kuulemma vielä monta uintireissua ja kesää ennen kuin olen kuulemma valmis...Aika kumma että se nyt sitten minua jo niin kovin kehuu... Heippa taas!