1903455.jpg

Olen alkanut haukkumaan. Tai siis aina olen osannut haukkua mutta nyt olen alkanut haukkumaan ihan sallitussa paikassa eli hakumettässä maalimiehellä. Vähän siisti juttu! Viikko sitten päätin sen homman aloittaa ihan itse, ilman mitään apuja tai käskyjä.

Tulin just koirametsästä. Vaikka keli oli hieno, niin siellä oli kovin rauhallista. Milla kulki pari kilsaa ja mä varmaan 12.

Laitan tähän nyt pari kuvaa viime viikonlopulta. Paljon enemmän kuvia löytyy Kuvaboxista: http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2aav9+milla-hakutreenit-692008-landbo.html Siellä on kaikkien kavereiden treenikuvia ja lopuksi mun ja Lurun peuhukuvia. Käy kurkkaamassa! Milla huutelee jotain, ettei ole ehtinyt siivota kuvia vaan siellä on koko satsi -mitä lie siivoomista taas. Inhoan imuria.

1903453.jpg

Lurun kanssa kaverikuvassa

1903457.jpg

Lurun kanssa vauhdissa

1903459.jpg

Tuli ihan kuuma, välillä tarttee jolkotella ja jäähdytellä

1903462.jpg

Lurun kanssa painiin lyö

 

JA LOPPUKEVENNYS:

1903465.jpg

Toto on mun idoli. Se teki hakuhommat komeasti ja meni sen jälkeen jäähylle ihanaan suonsilmään. Hyvä, että pääsi enää Ritun auton kyytiin ...