mä olin Lurulassa melkein vielä koko sunnuntain. Me pidettiin pihalla vahtia, kun Kirsi ja Jussi siivos. Oli vähän viileempi aamu, joten haukku irtos hyvin kummaltakin. Jussi ja Kirsi laitto lopulta meidät Maijan kanssa lenkille kun ne ei kuulemma olis koko ajan joutanu tuleen tarkistaan mitä me haukutaan. Ja naapurisovusta ne höpis jotain. Maija kans kampas sunnuntain kunniaks meidän korvat ja parrat ja viikset. Niistä löyty paljon kaikkee. Sit Maija teki jotain kivaa: se anto mulle herkkua aina kun mä katoin sitä ja vielä ilmotti et "nami" tulee. Se veti vähän multa tukkaa silmiltä, et mä näin sen kunnolla. Mun meripihkasilmät hurmas sen ihan täysillä ja se syötti mulle niitä herkkuja lopulta silleen naminaminaminami...
 
Lurulaan tuli sit vieraita, Kirsin veli ja sen vaimo. No me vahingossa haukuttiin nekin ja Kirsi ei tykänny yhtään. Ja hyppiä ei saanu joten me jäätiin harjoittelemaan solmuntekoa kuistille. Paras oli se kun Luru ei pystyny ottaan enää askeltakaan kun mä olin saanu sen kaikki tassut samaan nippuun. Välillä meitäkin tultiin kattomaan ja paijaamaan mutta hyppiä ei saanu OLLENKAAN. Ok, uskottiin me.
 
Mut sit tapahtu jotain ihan uskomatonta: Milla tuli takasin! Mä olin kauheen hämmästyny mut kyllä mä sit lähdin kotiin vaikka vähän mä mietin et ois tännekin voinu jäädä.
 
Mut sen Tryffelikuopan mä teen meidän pihaan. Ehkä vähän isomman kun toi Lurun on...Mihinkähän sen laittas, täytyy funtsii...
 
Rakkain terveisin,
Remppu Remulaadi Pemppunen, Pumpulipylly ja Pehmopupu alias Landebönde, Sibbovarg ja Landepaukku, Tryffelikuopan Valloittaja ja Kaikkien Kailottajien Huippu
1632649.jpg
Kiitos Lurulaan koko perheelle viikonlopusta! Tässä me ollaan Läskärin kanssa veneilemässä. Me viedään Luru sinut sitten juhannuksen jälkeen vesille ja näytetään mitä kesäkivaa Sipoossa (siellä landella) on!