1121673.jpg

Vähänks siistiä, täällähän on jo käynyt vaikka ketä! Kato, tossa kuvassa mä olen hakutreeneissä sunnuntaina. Mulla on tuollainen liivikin päällä, että tiedän olevani hommissa. Ne oikeat pelastuskoiraliivit oli jostain syystä vähän isot, eiks ne siellä tehtaassa tajua, että pienestä on hommat aloitettava!? Kysyis vaikka Heliltä, se tietää koska se on meidän ope. Ihmettelen vaan tuota työntekoa, menen vähän moikkailemaan ja siitä tulee extra herkkua kiitokseksi. Okei, tartti mun mönkiä siellä sateisessa metsässä ja varvikossa sekä vähän istua. Olin tosi reipas. Treenien jälkeen mä tapasin Lurun, en yhtään ihmettele että se oli mun veljestä Zottiksesta niin ihana. Se oli tosi kiva ja kiltti mulle ja leikki kanssani pitkän aikaa. Tossa alemmassa kuvassa on Lurun mamma makkararingissä.

1121682.jpg

Ihmettelen, kun Milla on niin kova keskustelemaan. Se haluaa keskustella kanssani ihan käsittämättömistä asioista, kuten "saako ihmisten sukkia purra" tai "voiko lahkeissa roikkua". Aikansa keskusteltuaan se on nyt alkanut välillä huutaa, vaikka mä teen ihan sitä samaa hommaa vaan. Kokeili se taputtaa käsilläänkin, mutta sen teho meni äkkiä, mä hokasin mikä sillä oli siinä ajatuksena.

Muutenhan mä olen kyllä mainio ja niin suloinen edelleen. Varsinkin yöllä kun kolkuttelen pastakauhalla kynnykseen -sillä saa muuten uskomatonta kolinaa aikaan. Ensi yönä se kauha on kuulemma alakerrassa.

1121707.jpg

Niitten treenien ja kaiken muun ohjelman jälkeen mua vähän ramaisi... Kaikkien lelujen joukossa on hyvä nukkua (kunnes tulee kuuma). Niin, ja sitten illalla näin Enan, Mammutin ja Ukon, ne tuli jostain Maleksiasta tai semmoisesta paikasta.

Sori, tää tyttöjen väri. Sen oli tarkoitus olla Ferrarin punainen... No, Taru laittoi vinkkiä, vielä kun saadaan aikaiseksi... Koittakaa kestää, mun on elettävä tilanteen kanssa myös ;)