Olette varmaan ihmetelleet mihin olen hävinnyt. Laiskuuskaan ei ole iskenyt vaan hoppu: Ollaan paljon töissä mutta sen lisäksi olen puuhaillut vaikka ja mitä!

HePeKossa järjestettiin semmoinen alkutesti kuun alussa. Se oli jännää (ainakin Millasta), siellä ammuttiin, vieraat ihmiset tuli minua tervehtimään jne. Suoriuduin siitä mainiosti.

Sitten ollaan hakuiltu ja viime viikolla oltiin myös Viilarissa tottiksessa. Heli opetti meille pennuille istumista, läksyt vähän vähällä tekemisellä, mutta onhan tiistaihin vielä aikaa ;)

Aloitettiin myös raunioryhmässä, siellä on minulle uusi ope Heini ja kaikki muutkin ovat uusia tuttavuuksia. Mutta tutustuuhan tässä kevään mittaan. Mä en taida olla muistanu pitkään aikaan kertoa kuinka taitava poika jo olen noissa hakuhommeleissa: Teen nykyisin n. 30 m pistoja joko näkölähdöillä tai haamuilla ja jos on oikein hyvä vauhti päällä saatan mennä jopa ilman apujakin. Niin ja voin ihan hyvin tehdä hommia myös ilman palkkaa, ei sinne siksi kannata mennä... Olen siis vähän ronklannut. Tosin tällä viikolla siellä uusissa treeneissä Milla laittoi minulle maksapasteijaa ja se kyllä maistui aika hyvälle.

Tänän istutettiin Zottikselle omenapuu. Se on tosi kiva puu ja minä autoin kaivamisessa, olin paljon nopeampi kuin Milla lapparin kanssa. Sen puun nimi on Vuokko. Me laitettiin Zottis sinne kuoppaan, nyt Vuokko voi pitää siitä huolen ja me voidaan istuttaa siihen vielä kukkia joku päivä.

Perjantaina olin Mion kanssa moikkaamassa Saraa. Sara on siis mun sisko ja se asuu Krissen kanssa Sammatissa. Sara on tosi suloinen -aivan ihana sisko, niin pikkuinenkin. Tässä muutama kuva sieltä. (Kuvia tulee joku päivä taas lisää kun ehditään)

1504710.jpg

Mitäs me vesikoirat?!

1504726.jpg

Mä uin siellä ekan kerran ikinä ja se oli kuulkaas niin kivaa! Varsinkin Mion kanssa mentiin kuin pikku saukot!

1504731.jpg

Miosta lähti ihan vähän vettä

1504737.jpg

Meitsi vasemmalla, sitten Mio ja Siska on tuo toinen blondi

1504742.jpg

Mun ihana Sara sisko ja minä olen se uinut koira

Meinasi Krissellä mennä sormi suuhun kun lotrattiin vähän kavereiden kanssa... No kun me juostiin tosi paljon kuivui turkki sen verran että sitä saatiin leikattua. Hanna ja Milla otti meistä yli 1000 kuvaa yhteensä sillä reissulla, joten niitä tulee lisää myöhemmin. Nyt menen laittamaan Zottiksen Vuokolle vettä.