Joo, täällä ollaan Lurun kotona. Täällä on melko samanlaista kuin kotona. Paitsi kissa. Ekaks en ollut huomata sitä kun se nukku olohuoneessa tuolilla. Sitten kun huomasin, niin yritin tosi paljon olla huomaamatta. Kävelin vaan nopeesti sen ohi kuono varmuuden vuoksi vähän toiseen suuntaan. Sitten kävelin samalla tavalla uudestaan ja yritin kattoo miltä se näyttää - ihan siis silmät meinas mennä sijoiltaan! Onneksi se lähti jonnekin, Luru vähän autto sitä matkaan...Sit vähän painittiin Lurun kaa.
 
Sit oltiin Lurun metsässä. Luru oli irti mut Kirsi sano ettei uskalla päästää mua mut ei se haitannu. Siellä oli kivoja hajuja ja paljon postia tyypeiltä joita mä en vielä tunne. Sit vähän painittiin ja mä olin Kirsin mielestä tosi törkyinen lagottopoika sen jälkeen! Se nyppi musta enimmät roskat jo siellä metsässä ja mä nuolin sen poskea. Se taitaa tykätä musta tosi paljon!
 
Lurun pihassa vähän painittiin mut on kyllä aika kuuma! Me juotiin sit Lurun kaa yhtä aikaa kupista vettä ja sitä meni paljon. Sit vähän kokeiltiin että jos jaksais vielä painia mut alko heikottaa. Meni yks tosi pahaääninen moottoripyörä ohi ja haukuttiin se siinä Lurun kanssa. Sit Luru esitteli sen kepit ja solmun ja pallon ja tryffelikuopan. Syötiin yhdessä marsunpapanoita (mä en oikein ymmärrä mistä ne tulee, kai se selviää vielä). Mut nyt otetaan siestaa. Kirsi kuttu meidät sisään ja pisti ulko-oven kiinni, kun sekin meinaa nukkua. Luru kuulemma nukkuu sen kainalossa mut mun turkki on niin kuuma et taidan viihtyy enempi lattialla. Onneks se kissa on ulkona - sen hajuja on täällä joka puolella ja mua vähän huolestuttaa...
 
1632085.jpg